Ovana två

Jag berättade i ett tidigare inlägg att jag hade en ful ovana att ha kylskåps-dörren öppen.
Kom på mig själv igår på jobbet att när jag tappar upp öl så håller jag ut lillfingret.
Haha, som om jag vore findrickare. :P
Sedan varje gång jag tappade upp öl försökte jag att inte göra det men när jag samtidigt stod o prata med en gäst så sträckte jag ut fingret. Haha!
*lol*
Eller det kanske är lite charmigt och ha sina ovanor.
Det är det som gör en unik.
Både på bra och dåliga sätt.

På tal om annat så är jag bra sugen på och gå ut i det fina vädret.
Solen skiner mer än någonsin känns det som.
Det som fattas är att snön ska försvinna och att temperaturen ska höjas.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0