Projekt på projekt

Har precis suttit inne på en hemsida med heminrednings-produkter.
Kan sitta och drömma mig bort i en evighet.
Finns hela tiden saker och förändra.
Jag har flera idéer som ska utföras inom sin tid.
Det ska bara bli varmare ute så jag kan hålla till ute på balkongen när jag ska måla.

Balkongen är också ett projekt.
Ny möbler ska inhandlas. Dessa jag har nu är *host* sönderbrända.
Från "någon" idiot som lagt sina cigaretter på både stolarna och bordet.
I wonder who!?


Min lilla rundtur slutade i alla fall med att jag beställde hem lite.
Har blivit väldigt inspirerad att förnya lägenheten.
Nu känns mitt hem ganska rörigt. Blandade färger, mycket prylar framme och sånt krafs.
Finns många som har olika teman.
Men jag vill ha något eget.
Min skaparglädje är på topp!


Lämna ett märke
Postat av: Maddiie

Vad var det för hemsida med inredningsprylar du kollade på? :)

2011-03-14 @ 13:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0