Puuuh.

Pustar ut och slänger mig i soffan.
Ryggen värker och jag tänker inte resa mig en millimeter förens jag ska gå och lägga mig ;)
Efter jobbet idag så gick jag, Idahoo, Carrow och Maria till EspressoHouse för att ta en fika.
Jag testade Chailatte för första gången och jag måste erkänna att den var ritkigt god.
Tog dessutom en chockladmuffin men det var alldeles för mycket chocklad för min smak :)

Jag och Idahoo gick sedan vidare till Kalle P Sko för att inhandla en ny jobb-sko till mig.
Kunde inte bli bättre - det var REA på Ecco-skor.
Inte för att det spelar någon roll eftersom jobbet betalar skon. :P

Var och storhandlade på Coop Extra också.
Det var dags igen. Varannan månad var det va? ;)
Men nu har jag så fullt i frysen så att jag måste nog börja äta lite också :)
Blir inte att jag äter så mycket hemma. Äter på jobbet.
Söndagar brukar vara min laga-mat-dag!

Nu blir det gårdagens BB och något gott att tugga på.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0