Sandra i ett nötskal

Pratade med Ida tidigare idag och samtidigt höll jag på och småplocka, dammtorka och greja.
När jag sätter mig ner i soffan utbrister jag plötsligt.
"vart fan är min telefon!?" Lyfte på filten men hittade den inte.
Haha, kom på mig själv på en gång att jag pratar i den.
Vi fick oss ett bra skratt.

Nu har jag rensat två garderober.
Eller 1 ½. Orkade verkligen inte mer. Så mycket skit en samlar på sig.
6 par skor ska jag skänka iväg också. De har legat i en påse så länge jag kan minnas.
Och inte kommer jag använda dem heller.
Intresserad?
Hör av dig!

Nu ska jag äta lite svampsoppa och se ett avsnitt av Smallville.
Förvånad? Inte jag heller ;)

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0