tråååk

Har inte haft någon direkt spännande morgon.
Dammsugade förut och var inne på att torka golven också.
Men nej, jag orkade inte. :P
*latmask på hög nivå*

Skapligt tråkigt väder är det också, ens humör sjunker till botten.
Känner inte ens för att gå utanför dörren mer än nödvändigt.
Eller ska jag?
Kanske en löparrunda?
Det sket sig, jag har inga skor.
Måste verkligen köpa mig ett par träningsskor denna månaden.
Då kanske jag kan komma igång mer.
Hur är de en säger? Beach 2011! ;)

Satt och tänkte en del förut. Det brukar aldrig sluta åt det bra hållet.
Jag skyller på vädret. Det gör mig negativt inställd.

Bättre blir det inte när kattf*n går och gnäller.
Det är hennes period nu.
På dagen får jag stå ut med det men på nätterna är det bara jobbigt.
Ska jag behöva låsa in henne? Haha!
Hur länge ska detta pågå?
Tror jag blir tokig.




Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0