Vattenbrist.

Ska inte hyresvärden förvarna om de stänger av vattnet?
Fan vad beroende en blir av vatten när man inte har tillgång till det.
Ni kan bara tänka er vilken chock jag fick när jag skulle dra igång kranen och tvätta bort smink från händerna.
Jag kommer ju inte kunna borsta tänderna heller ju. *fuckar ur*
Det blir ett samtal till Stångåstaden tror jag allt.
Kan ju inte bara göra så här.

Lämna ett märke
Postat av: Carolina

Dom leker med vårat vatten med! Stod i duschen, och då helt plötsligt blir vattnet ISKALLT, och det är det fortfarande!!! Fick ju skölja ur schampot i 0-gradigt vatten fan :( Vad har dom för problem!!!

2011-03-07 @ 12:48:17
URL: http://CarolinaSvedin.se
Postat av: Anonym

Kommer alltid älska dig! Tyvärr. Bara så du vet.

2011-03-08 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0